Persberichten 2015

Persberichten 2014

Persberichten 2013

Persberichten 2012

Persberichten 2011

Persberichten 2010

Grootscheepse reclamecampagne Micazu

7 september 2010

Vandaag start Micazu.nl een grootscheepse reclamecampagne om haar merk en concept te introduceren aan een groot publiek. Het is een van de grootste merkintroducties in de Nederlandse reisbranche gedurende de laatste jaren. In een groot aantal media wordt Micazu.nl gelanceerd met opvallende uitingen  waarin  de daadwerkelijke huiseigenaren de hoofdrol spelen. Zij presenteren hun eigen vakantiehuis en zijn het gezicht van Micazu.nl,  de marktplaats voor vakantiehuizen.

Huiseigenaren dragen boodschap uit.

Ruim 150 huiseigenaren stelden zich op verzoek beschikbaar voor de reclamecampagne van Micazu.nl. Een selectie van hen siert overtuigd de uitingen van het bedrijf. General Manager Raymond Hoevenaar legt uit: “Micazu.nl is een marktplaats voor particuliere vakantiehuizen en geen reisorganisatie. Maar we zijn meer dan alleen een marktplaats. We brengen duizenden Nederlandse eigenaren van vakantiehuizen in Nederland en het buitenland op een simpele manier in contact met Nederlandse consumenten.

Meld je aan!